۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۳:۱۹
کد خبر: ۵۹۲۴۰۷
حجت الاسلام جوشقانیان:

فتنه 88 امتداد فتنه صدر اسلام بود | انقلاب با قوت به راه خود ادامه می دهد

فتنه 88 امتداد فتنه صدر اسلام بود | انقلاب با قوت به راه خود ادامه می دهد
رییس مجمع عالی بسیج استان قم با بیان این که براندازی نظام اسلامی محال است، گفت: فتنه گران سال 88 امتداد همان فتنه گران صدر اسلام بودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسین جوشقانیان رییس مجمع عالی بسیج استان قم جمعه شب در ششمین نشست از سلسله نشست های بصیرتی ویژه دهه بصیرت که در تکیه شاه خراسان قم برگزار شد، با اشاره به این که شهدا حاضر و ناظر اعمال همه ما هستند، گفت: امروز شهدا بدون شک حرکت ما در راستای آرمان های امامین انقلاب را مشاهده می کنند.

وی با بیان این که حماسه نهم دی پاسخ کوبنده ای به فتنه گران داد، اظهار داشت: امروز هنوز هم شاهد آسیب های فتنه 88 هستیم؛ در فتنه 88 مثلث شوم عبری، عربی و غربی با همه ایادیشان در منطقه و کشور دست در دست یکدیگر دادند، اما محاسباتشان غلط بود و ملت ایران با یاری خداوند همه توطئه هایشان را خنثی کرد.

حجت الاسلام جوشقانیان با اشاره به قدرت، صلابت و مقاومت مردم ایران در جنگ تحمیلی ابراز داشت: دشمن هیچگاه نمی تواند تصور درستی از قدرت جبهه انقلاب داشته باشد، زیرا خداوند همواره از جبهه اسلام پشتیبانی و حمایت می کند، از همین جهت محاسبات دشمن همیشه با شکست مواجه می شود.

رییس مجمع عالی بسیج استان قم با بیان این که براندازی نظام اسلامی محال است، تأکید کرد: مشکلات امروز گردنه ها و پیچ های تاریخی است که مردم با آن آزمایش می شوند؛ انقلاب با اقتدار به حرکت خود ادامه خواهد داد، زیرا این وعده ای است که امام خمینی(ره) آن حکیم فرزانه به ما داده است.

وی افزود: یکی از فتنه گران از درون حصر به مجلس خبرگان رهبری نامه نوشته است و ادعای زیرسؤال بردن 30 سال رهبری رهبر معظم انقلاب را کرده و گفته است که رهبری نیروهای انقلاب را از دست داده و مدیریت ایشان با امام راحل همخوانی ندارد؛ بعد از پیامبر اکرم(ص) هم 150 هزار نفر که طی 10 سال حکومت به ایشان ایمان داشتند، از حضرت(ص) روی برگردانده و همه دستوراتشان را زیر پا گذاشتند و دستان امیرمؤمنان(ع) را بستند و خانه وحی را آتش زدند؛ آیا این کارها تقصیر پیامبر اکرم(ص) و امیرمؤمنان(ع) بود؟

حجت الاسلام جوشقانیان با تأکید بر این که فتنه گران سال 88 امتداد همان فتنه گران صدر اسلام بودند، تصریح کرد: این فتنه گران به مدت 9 ماه رهبری رهبر معظم انقلاب را قبول نکردند، بعد هم که بازگشتند، بخاطر منافع دنیوی خودشان آمدند؛ ما فراموش نمی کنیم که سران فتنه بستر دخالت های بیگانگان و اغتشاشات را در جامعه فراهم کردند.

رییس مجمع عالی بسیج استان قم با بیان این که حضور مردم همواره توطئه های دشمن را خنثی کرده است، یادآور شد: امروز باید با مقاومت و هوشیاری فتنه های جدید دشمن را پشت سر گذاشته و همبستگی خود را حفظ کنیم.

گزیده ای از خبر را می توانید درکلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 12

 

/841/پ202/ق

ارسال نظرات